0

معرفی دوره الگوکشی با کامپیوتر

در صورتی که بخواهید الگوی خود را توسط دستگاه‌های لیزر برش بزنید نیاز دارید تا آنرا در نرم افزارهای خاص پیاده سازی کنید. درصورتی که دوره الگوکشی و ماکت‌سازی را در آموزشگاه ما گذرانده‌اید یا بر آن مسلط هستید می‌توانید در این دوره الگوکشی با کامپیوتر شرکت کنید. نرم افزارهایی که در این دوره تدریس می‌شود AutoCAD دوبعدی و Corel Draw است.

توجه: نرم افزار AutoCAD و Corel Draw دو نرم افراز تخصصی می‌باشد که شما باید از قبل آن را یاد گرفته باشید. در صورتی که هیچ پیش زمینه‌ای از این نرم افزارها ندارید ابتدا چند جلسه به آشنایی با محیط نرم افزار و آیکون‌های آن می پردازیم سپس وارد دوره الگوکشی با کامپیوتر می‌شویم.

مربیان ما برای انتقال بهتر مباحث به هنرجویان، علاوه بر تسلط در نرم افزارهای مذکور، در دوره‌های مبانی کیف‌دوزی، الگوکشی و ماکت‌سازی شرکت کرده‌اند و با پیچ و خم کار آشناییت دارند.

دوره الگوکشی با کامپیوتر شامل مباحث زیر می‌شود:

 نحوه‌ی اندازه گیری تکه‌های الگو و پیاده‌سازی آن در نرم افزار

کشیدن قوس‌ها

مشخص کردن جای دوخت‌ها و یراق‌آلات

پرینت گرفتن روی کاغذ
آماده کرده فایل برای دستگاه لیزر

لوازم مورد نیاز

برای سهولت در یادگیری پیشنهاد می‌کنیم لپ تاپ خود را همراهتان بیاورید چراکه تنظیماتی که در حین آموزش انجام می‌شود مستقیما در سیستم شما پیاده‌سازی شود تا موقع تمرین در خانه دچار سردرگمی نشوید.

تمامی جلسات توسط نرم افزار به صورت اسکرین و به همراه صدای مدرس ضبط و تقدیم شما می‌شود.

پس از یادگیری

شما پس از یادگیری این دوره می‌توانید الگوی کیف‌های خود را برای فروش بگذارید یا از مشتریان خود سفارش طراحی الگو بگیرید چرا که برخی مشتریان ترجیج می‌دهند چرم خود را با دستگاه لیزر برش بزنند.